• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ 
در آستانه سفر رییس جمهور به ایلام
بازدید معاون استاندار ایلام و شهردار از محلات كم برخوردارشهر ایلام

#تکمیلی

"در آستانه سفر رییس جمهور به استان"

⭕بازدید معاون عمرانی استاندار ایلام به اتفاق مسئولین و مدیران از محلات حاشیه شهر ایلام (کارخانه نمک)

✅ به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، صبح امروز مهندس هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام به اتفاق مهندس منصوری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، جاسمی معاون فرماندار،افشین مظفری شهردار ایلام و معاونین، نادعلی مدیرکل دفتر فنی استانداری و تنی چند از مدیران از محلات حاشیه نشین شهر ایلام بویژه محله کارخانه نمک بازدید کردند.

➖ در این بازدید که دکتر انوری رییس شورای اسلامی شهر، مهندس مجیدی نایب رییس شورا و همچنین مهندس سلطانی مشاور شهردار و دبیر کمیته شهری ستاد استانی استقبال از رییس جمهور حضور داشتند اعضا ضمن بازدید از محلات در جریان مشکلات آن قرار گرفتند.

معاون استاندار ایلام گفت: نگاه دولت محترم به محلات حاشیه نشین و کمتر برخوردار نگاهی جامع است و قطعا به مشکلات زیر ساختی و توسعه ای آنها رسیدگی خواهد شد.

مهندس هژبری افزود: با توجه به سفر قبلی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رییسی و پیگیری ها و تلاش های استاندار و مجموعه مدیران کارهای خوبی در امر توسعه استان خاصه شهر ایلام انجام شده و همچنان تداوم دارد.

در این بازدید افشین مظفری سرپرست شهرداری ایلام نیز ضمن تشکر از تلاش های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و مجموعه معاونین ایشان در تشریک مساعی با مجموعه شهرداری و شورای شهر اظهارداشت: استراتژی ما در توسعه شهر ایلام فقط مرکز نیست و مناطق کم برخوردار و محلات حاشیه نشین شهر ایلام از جمله محله کارخانه نمک نیز جز اولویت های شهرداری و شورا جهت توسعه زیرساخت هاست.

سرپرست شهرداری ایلام گفت: پیرو سفر اول ریاست محترم جمهور و حسب دستورات دکتر بهرام نیا استاندار محترم ایلام این شهرداری، خدمات رسانی خود در حوزه های زیرساختی، جدولگزاری، لکه گیری و آسفالت و همچنین خدمات شهری و باکس گذاری در مناطق حاشیه نشین شهر از جمله محله مهرآباد و کارخانه نمک را محقق کرد و قطعا خدمات را نیز تداوم خواهد بخشید.

مهندس مظفری با تاکید بر اینکه آماده استقبال از رییس جمهور محترم و اعضای گرانقدر هیئت دولت هستیم تصریح کرد: پروژه های بسیار مناسبی برای توسعه و عمران شهرایلام با در نظرگرفتن اصل تمرکز زدایی و توسعه متوازن تهیه و تدوین کرده ایم که قطعا تحول آفرین شده ورضایت مردم را در بدنبال خواهد داشت.

💥در پایان این بازدید بنا به تاکید شهردار ایلام جلسه ی کمیته شهری ستاد استقبال از رییس جمهور به ریاست محمد سلطانی دبیر کمیته شهری ستاد استقبال با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار گردید که در خبر بعدی به تفصیل به جزییات آن جلسه و مصوبات آن اشاره خواهد شد.
www.ilam.ir

t.me/ilam_shahr
#ایلام_شهر

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/25 14:50
    6.1.7.0
    V6.1.7.0